.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه انتخاب شهردار ساری بی نتیجه ماند
جلسه انتخاب شهردار ساری به دلیل کسب آرای مساوی دو نامزد ناتمام ماند و به جلسه دیگری موکول شد.

به گزارش شمال نیوز،  جلسه انتخاب شهردار ساری بعدازظهر سه شنبه با حضور اعضای شورای شهر برگزار و در نهایت سید مسعود مدینه و عباس رجبی هریک چهار رای کسب کردند و یک رای هم سفید بود و به دلیل تساوی آرای دو نامزد، انتخاب شهردار به جلسه بعد موکول شد.

 مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری بعدازظهر سه شنبه در جلسه انتخابت شهردار اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی برای انتخاب شهردار تشکیل شده و روزمه گزینه ها و برنامه هایشان مورد بررسی قرار گرفته است و شورا در بررسی برنامه ها سعی کرد شرایط داوطلبان را با شرایط فعلی شهرداری تطبیق دهد.

وی افزود: شهرداری ساری به لحاظ ضرورت ها، نیازها و ظرفیت ها، شرایط خاصی را تجربه می کند و انتخاب مدیران مرتبط، حمل و نقل و ترافیک، ساخت وساز، به کارگیری فناوری های نوین، ساماندهی فضای شهری، تحرک و خوداتکایی سازمان های شهری امری مهم است.

مدینه یادآور شد: سرعت عمل در فرایند رسیدگی به برنامه های نامزدها سعی شد در انتخاب شهردار دقت شود و از مجموع نامزدها، پنج نامزدها برنامه ها و روزمه های خود را به دفتر شورا تحویل دادند.

 کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری نیز کش و قوس زمانبر انتخاب شهردار را تاحدی طبیعی برشمرد و گفت: ساری به عنوان مرکز استان، پیشانی و نماد توسعه استان است و انتخاب شهردار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: پنج جلسه انتخاب شهردار با بررسی برنامه های نامزدها انجام شد و سعی نکردیم دقت را فدای سرعت کنیم.

در این جلسه از بین پنج نامزد دوره دوم انتخاب شهردار، نجاریان و جاوید از نامزدی برای تصدی سمت شهرداری انصراف داد و جلسه مسعود مدینه و عباس رجبی هرکدام چهار رای کسب کردند و یک رای هم سفید بود و در نهایت جلسه دوم شورا برای انتخاب شهردار ساری بی نتیجه ماند.

۲۹ اردیبهشت ماه از بین ۹ نامزد دوره اول انتخاب شهردار عبدالحمید فرزانه به عنوان شهردار ساری انتخاب شده بود که مدرک تحصیلی وی مورد پذیرش قرار نگرفت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.